onderhoud
Interventie aanvraag Vandebosch Bvba
Interventie aanvraag firma Vandebosch

Hieronder kan U een interventie aanvraag invullen voor alle haarden. Aanvragen van eigen klanten worden uiteraard eerst verwerkt. Voor andere aanvragen zullen wij alleen reageren op aanvragen die producten betreft die wij zelf ook verdelen.

Naam:
Voornaam:
Straat en huisnummer
Postcode en gemeente
Land:
Telefoonnummer:
Gsm nummer:
Email Address:
Type haard of schoorsteenkanaal:
Gelieve hier het merk & type van de kachel te geven. (bv: Merk: Edilkamin ; Type: Logo)
Garantienummer van de kachel: Bij pelletkachels te vinden op de kentekenplaat aan de achterzijde.
Gelieve een korte beschrijving te geven van het schoorsteenkanaal & de installatie:
Welke foutcode geeft de kachel of geef een beschrijving van de storing
Hoeveel kg pellets werden met de kachel reeds verbruikt (totaal en sinds laatste onderhoud). Voor andere toestellen als pelletkachels noteert U hier gewoon geen.
Geef hieronder aan wat het probleem is met de kachel. Indien meerdere mogelijkheden mogelijk zijn kan U dat hieronder bijschrijven bij bijkomende vragen/notities.
Wanneer werd het laatste onderhoud uitgevoerd en door welke firma?
Hier kan U nog bijkomende vragen stellen of informatie noteren: Probeer stapsgewijs neer te schrijven wat het probleem is.
Werd de kachel haard bij onze firma aangekocht? ja
neen
Wat is de nummer van de aankoopfactuur of geef de aankoopdatum op:
Waar situeert de kachel/haard zich in de woning? gelijkvloers zonder trappen
gelijkvloers met trappen
1ste verdieping te bereiken met lift
andere verdieping met trappen
Hier kan U eventueel foto's of gegevens bijvoegen bij Uw aanvraag:
Wat vindt U van deze nieuwe service die wij U als klant aanbieden? Zou U nog andere initiatieven op prijs stellen? Welke zouden dit dan zijn?

Wij verwerken Uw onderhoudsaanvraag zo snel mogelijk en nemen contact met U op om Uw onderhoud in te plannen en de prijs door te geven.

Bedankt voor het vertrouwen in onze firma,

Het Vandebosch Team.